Przedmiotowy System
Oceniania w PSP 24
im. Przyjaźni Narodów
Świata w Opolu
rok
szk. 2010/2011
- Przedmiot:
kształcenie zintegrowane;
- Nauczyciel:
A. Oleszczuk-Biernacka,
- Klasa
3a;
- Obowiązkowe
książki i zeszyty ćwiczeń: „Już w szkole”, wyd. Nowa Era (komplet)
- Obowiązkowe
wyposażenie ucznia na zajęciach: podręcznik, ćwiczenia, zeszyty, strój
na w-f (w tym odpowiednie obuwie), obuwie
zamienne, piórniki ze standardowym wyposażeniem, materiały na zajęcia
plastyczne i techniczne, flet;
- Jak będą
sprawdzane wiadomości i umiejętności?
Odbywać się będą sprawdziany, kartkówki,
dyktanda, głośne czytanie, dokonywana będzie analiza wytworów dzieci,
obserwacja, samokontrola i samoocena uczniów;
- Zasady
zgłaszania nie przygotowania do zajęć: przed zajęciami uczeń jest zobowiązany
zgłosić ten fakt nauczycielowi i uzupełnić braki do następnych zajęć, bądź
wyznaczonego terminu;
fakt ten będzie odnotowany w zeszycie (dzienniczku) ucznia i
dokumentacji nauczyciela;
- Wymagania na
poszczególne oceny: w załączeniu;
- Zasady
poprawy ocen cząstkowych, semestralnych, rocznych: Zgodnie z
PSO;
- Zasady
postępowania w przypadku nieobecności uczniów na sprawdzianach pisemnych:
uczeń ma możliwość pisania sprawdzianu w innym terminie;
- Dostosowanie
wymagań dla uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych:
dostosowanie dotyczy uczniów , u których jest
zalecenie zapisane w opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej; w wyjątkowych
sytuacjach dostosowanie może dotyczyć uczniów bez opinii;
- Zasady pracy
z uczniem zdolnym: zgodnie z opracowanymi zasadami dla uczniów
klas 1-3;
- Sposoby i
formy informowania rodziców o postępach dziecka: zgodnie z WSO § 24 rodzice
mają możliwość uzyskiwania informacji o jakości osiągnięć edukacyjnych
i wychowawczych dziecka co najmniej
4 razy w roku szkolnym w wybranych formach: konsultacje zbiorowe, konsultacje
indywidualne, wizyty w domu ucznia, rozmowy telefoniczne, korespondencję
listowną, adnotacje w zeszytach przedmiotowych i
informacyjnych;
Opracowała:
- Oleszczuk-Biernacka